merry christmas

Då var det dagen före julafton. Jag kan inte förstå var tiden tar vägen? Redan julafton? Jag har inte haft någon julstämning i år. Har inte firat ett enda advent, har ingen tomte, julstjärna eller ljusstake i lägenheten.. och det har inte varit någon snö i Halmstad. Vad är detta? Haha! Så nu har jag en dag på mig att komma in i julstämningen för imorgon är julafton här. Helt underbart ska det bli, det ska bli så mysigt att umgås med familjen, alla vänner och alla fina släktingar. Igår körde jag mitt sista arbetspass så här innan jul och nu är väskan packad och frukosten serverad. Nu är det dags att åka hem till Småland för att fira jul. Ikväll ska jag och mina bästa vänner, Matilda, Emmy, Malin, Evelina och Emma har julmys. Vi ska ha knytis julfika och köra presentleken. Men innan dess ska jag till Malin och färga håret, blir nog en massa ljusa slingor för det kan behövas om jag ska åka utomlands i tre månader, då går det inte vara så mörk i håret som jag är nu. Hello utväxt! Det kommer bli världens mysigaste dag idag känner jag på mig. Jag är så glad! På juldagen ska vi samlas ett gäng brudar och spela fotboll, det är en liten tradition vi har och på kvällen blir det utgång, ska bli riktigt kul att gå ut faktiskt. Det var längesen man var ute på hemmaplan.

Då återstår det väl att önska er alla
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0