true colors

Ciaoooooooo

Idag har jag jobbat från 07.00-17.45 och det har varit riktigt mycket att göra på jobbet men hellre det än att det inte finns någonting att göra. Tiden går mycket fortare då och det blir roligare. Igår kväll hade vi personalfest på Punch Restaurang och Bar med jobbet och det var så kul! Det var roligt att se alla vänner utanför jobbet istället för i kostymen man bär varje dag. Jag, Cissi och Nathalie hade mys hemma hos mig först med Spotify på högsta volym, kex, ost, vindruvor och vin. Det var så mysigt att umgås, det gäller att passa på. Efter det tog vi bussen till Tylösand och därefter var det en enda fest på Punch. Vi åt en tre rätters middag och drack en massa gott. Sen var det mingel och kvällen avslutades med en fantastisk dessertbuffé, allt från saffranspannacotta till mandelbiskvier i hjärtanform. Jag och Nathalie åkte hem i tid då jag skulle börja jobba tidigt idag. Min hjärna har inte riktigt hängt med idag, det känns att man fick i sig massa rödvin igår. Tror att jag ska lägga mig tidigt ikväll för imorgon är det jobb igen. Jag har inte många arbetsdagar kvar på hotellet nu, tiden går fort. Tror jag har mindre än 10 pass kvar nu och det är med blandade känslor jag ser fram emot det. På ett vis ser jag verkligen fram emot det med tänke på det äventyr som väntar mig, men samtidigt kommer jag sakna alla mina underbara kollegor, världens bästa kollegor! Man har sina favoriter. Ikväll blir det lugnt, ska krypa ner i sängen tidigt och dricka glögg, kolla på film och hämta ny energi tills imorgon. För imorgon är det en ny dag och nya möjligheter. Ha en mysig kväll allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0