each day is valentine's´day

Då var det fredag och helgen är mycket välkommen.

Idag har jobbat vilket alltid är lika roligt. Jag inser dag för dag hur mycket jag älskar mitt yrke. Jag brinner verkligen för hotellbranschen, service och att möta nya människor. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att arbeta med något annat. Service är ett måste. Nu är jag precis hemkommen från stan, har varit och vaccinerat mig inför Asien. Köpte även myggnät och en massa andra "måsten", det känns som att resan börjar närma sig. Men jag har inte förstått att jag ska åka än? Tror inte jag kommer att inse det förrän några dagar innan eller när jag ser all min packning ligga huller om buller i hela mitt rum. Det ska bli så kul! Jag ser verkligen fram emot det här. I helgen blir det jobb och ikväll ska jag ladda med god middag och Idol. Tror att det kommer bli en suverän start på helgen.

11.11.11 it is! Inte varje dag det ser ut så här i almanackan. Riktigt kul och det roliga var att idag klockan elva minuter över elva tog en gäst en bild på mig och hans fru bara för att de ville minnas detta ögonblicket vilket jag tycker var hur sött som helst. Så nu kanske man blir inramad, vem vet? Haha! Men nu ska jag laga mat och njuta av denna fantastiska fredag.

and don´t forget, each day is valentine´s day.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0