inspiration please

God förmiddag.

Idag är jag också ledig och min dag började lika bra som igår. Jag åt frukost och sen blev det 1,3 mils powerwalk! Jag älskar att komma ut, det är så skönt att kunna rensa alla tankar och komma ut i den friska luften. Träning för mig är det bästa när jag vill rensa hjärnan och det är då jag reflekterar som allra bäst och kommer fram till de bästa besluten. Det var en underbar promenad och jag fick en massa energi. I eftermiddag ska jag på inspirationsföreläsning på Hotel Tylösand och det ska bli grymt kul. Det kommer två tjejer och besöker oss och ska föreläsa om inspiration och motivation. Vad det är som gör mig inspirerad och motiverad till att arbeta på just Hotel Tylösand, det ska bli riktigt intressant. Jag ser verkligen fram emot det. Inspiration för mig är ett mycket brett ord, det finns olika definitioner. Jag tror att vilken människa man än frågar om inspirationens betydelse så får man olika svar. Det ska bli spännande att höra hur tjejerna ser på det.

Det känns som att denna kommer bli världens bästa vecka! Imorgon ska jag luncha med Annika och Maria, två arbetskollegor och det ska bli riktigt kul att träffa dom. Det var längesen nu! Sen blir det jobb tors, fre och lör och på lördag kväll får jag finnbesök av mina två favoriter, Matilda och Malin. Det blir mys på kvällen, kanske ett eller varför inte två glas vin och på söndagen beger vi oss mot Gekås i Ullared. Kommer bli den bästa helgen på länge, som jag har saknat er brudar. Ni är mina pärlor, pärlor av guld. Så nu tänker jag njuta av denna veckan och inte låta någon stoppa mig.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0