london baby

Då var det dags!

Nu är väskan packad och jag är mer än laddad för min stipendieresa. Inatt åker vi till London och det ska bli underbart att se vad denna fantastiska stad har att erbjuda. Jag har tidigare inte varit där och därför ska det bli extra kul att åka dit och jag har stora förväntningar. Idag bokade vi biljetter så vi slipper stå i kö, skönt för det kan ta tid. Imorgon ska vi åka London Eye vilket ska bli en upplevelse. Att se London från 135 m höjd ska bli riktigt häftigt och sen blir det ett besök på Madame Tussauds på fredag. Jag ska verkligen turista och se mig omkring, vill se Hyde Park, Soho, Harrods, Big Ben, Tower of London mm. Jag ska gå runt med stora brillor och kartor, vill se allt. Haha! Nu ska jag kolla igenom packningen en sista gång. Vi hörs när jag kommer hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0