we love fridays

It´s friday baby!

Då var det äntligen fredag! Jag älskar fredagar, man får en speciell känsla i kroppen! Det är ett lyckorus och man vet att man har hela helgen framför sig dock jobbar jag hela helgen. Jag har nog jobbat varenda helg sen i juni månad men vad gör väl det när man ska till Asien i tre månader? Då spelar det mig ingen större roll faktiskt. Idag har jag jobbat och när jag kom hem från jobbet gick jag och beställde hem en pizza. Det blev en hockeypizza med allt vad det innebär, så nu är jag helt proppmätt och till det dricker jag en kall Stella. Det kan inte bli så mycket bättre. Nu blir det Idolmys framför tv:n resten av kvällen och imorgon blir det jobb tidigt. Nästa helg ska jag åka till Grythyttan för Vinterfesten, det blir en stor reunion och det ska bli riktigt kul att komma tillbaks och se den vackra lilla byn igen. Tänk att jag bodde och tillbringade tre år av mitt liv där, allt går så fort! Nu har jag bott i Halmstad i ett halvår, herregud, tiden bara springer iväg. Men nu blir det att luta sig tillbaks i soffan för att se Idol och jag ska heja fram min idol Amanda Fondell! Du är fantastisk, det finns ingen som har en sådan scenkänsla och vilket artisteri hon bjuder på varje fredag! Helt underbart, jag blir lycklig av att se henne på scenen! Längtar till hon släpper sin första skiva och det blir nog inom kort kan jag tänka mig, men först ska hon ta hem Idol!

Ha en trevlig fredag kväll svenska folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0